Działania A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w
produkty, usługi i kompetencje pracowników
oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności Horeca
W ramach przedsięwzięcia wnioskodawca zaplanował następujące działania:
- zakup i posadowienie namiotu do organizacji imprez
- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii do obniżenia kosztów funkcjonowania kuchni i hotelu niezbędnych do obsługi eventów
- zakup i wdrożenie systemu hotelowo – gastronomicznego z CRM i modułu rezerwacji internetowych , co zwiększy dostępność internetową do usług, poprawi obsługę klienta oraz zarządzanie relacjami z klientem
- szkolenie pracowników w zakresie nowych technologii IT w obsłudze klienta i komunikacji z klientem. Dotyczy wykorzystania oprogramowaniem do zarzadzania procesami w firmie od przyjęcia dostaw po realizacje usługi przy wykorzystaniu nowych technologii.
Grupy docelowe
Projekt skierowany do klientów indywidualanych i biznesowych.
Cel projektu
Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie działalności poprzez uruchomienie nowej, dodatkowej usługi w ramach prowadzonej działalności w sektorze hotelarstwo, gastronomia. Usługa polega na organizowaniu w sezonie wiosenno-jesiennym (do 6 miesięcy) dużych imprez na ok. 300 osób na świeżym powietrzu pod konkretne zamówienie. Usługa spowoduje otwarcie na nową grupę usługodawców – duże firmy zainteresowane dużymi imprezami, szczególnie integracyjnymi i szkoleniowymi, które potrzebują zaplecza lokalowo-gastronomicznego i obsługi. Usługa ta pozwoli na dostosowanie do potrzeb rynku i zwiększenie odporności firmy oraz dalsze funkcjonowanie w branży. Uruchomienie takiej usług umożliwi w pełni wykorzystać potencjał miejsca i zasobów, zmniejszyć koszty stałe i poprawić konkurencyjność firmy oraz zwiększyć odporność na różne sytuacje kryzysowe.
Efekty projektu
Planowane działania przyczynią się do rozszerzenia prowadzonej działalności poprzez: unowocześnienie bazy usługowej, zmiany w asortymencie usług będących w ofercie Wnioskodawcy, pozyskanie nowych usługodawców, zwiększenie grupy potencjalnych odbiorców, zastosowanie rozwiązań nowszych niż dotychczas stosowane, zapewniających w szczególności niższych niż dotychczas. Przedsięwzięcie to umożliwi zwiększenie przychodów i odbudowę kondycji finansowej firmy po pandemii.
Wartość projektu: 791 936,10 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 535 563,00 zł
#FunduszeUE, #NextGenerationEU